Pytania i odpowiedzi – FAQ w związku z pandemią koronawirusa

Co mogę zrobić, żeby mój biznes przetrwał kryzys związany z pandemią koronawirusa?

Odpowiedź na to pytanie jest zależna od wielu czynników. Przede wszystkim należy położyć nacisk na jak najszybsze przeniesienie do internetu części swojego biznesu, najrozsądniej pod okiem specjalistów. Odpowiednio zdigitalizowane procesy, a zwłaszcza proces sprzedaży, mogą być zbawienne dla utrzymania płynności finansowej firmy w najbliższych miesiącach.

Czy to dobry czas na inwestycję w kanały online dla mojego biznesu?

Szczerze wierzymy, że jest to idealny czas na stworzenie dodatkowych kanałów online’owych i doinwestowanie biznesu w sferę digital. Kiedy większość procesów jest wstrzymana, a sprzedaż stacjonarna prawie nie funkcjonuje – najlepszą z możliwych strategii jest przeniesienie działań, produktów i usług tam, gdzie mogą skorzystać z nich klienci – do internetu.

Dodatkową zaletą tego rozwiązania jest to, że większość firm stara się pasywnie przeczekać kryzys, dzięki czemu w wielu miejscach pojawia się przestrzeń na dodatkową ekspozycję Twojej firmy.

Na potwierdzenie tej strategii – sami znacząco doinwestowaliśmy nasze działania online, co przyczyniło się do pojawienia się nowych możliwości i oczywiście – nowych klientów.

Ile czasu trwa stworzenie strony www lub sklepu online?

W zależności od stopnia skomplikowania i tego, jak szybko podejmujesz decyzje (ponieważ współuczestniczysz w procesie powstawania strony czy sklepu) czas produkcji może wynieść od 3 tygodni do 2 miesięcy. Im wcześniej zdecydujesz się na podjęcie tego typu działań – tym szybciej możesz cieszyć się nowym kanałem komunikacji z klientem czy sprzedaży (inaczej mówiąc stroną www lub sklepem).

Ile kosztuje stworzenie sklepu online lub strony www?

Cena uzależniona jest od stopnia skomplikowania projektu, twoich pomysłów, a także tego, jak duży będzie zakres przeprowadzanych prac. Przykładowo: sklep online, w którym musi się znaleźć miejsce dla tysiąca produktów będzie wymagał innych rozwiązań niż minimalistyczna strona wizytówka dla firmy budowlanej.

Płatność oczywiście można rozłożyć na raty – wtedy koszt inwestycji może wynieść od kilkuset zł miesięcznie.

Jak sprawić, żeby o mojej stronie lub produktach było głośno w internecie?

Odpowiedzią na to pytanie jest: reklama online.

Możesz spróbować na własną rękę reklamować się za pomocą Facebooka, Instagrama, Twittera, Google Ads, a nawet popularnego ostatnio TikToka. Jest jednak wysoce prawdopodobne, że nie masz po prostu na to czasu.

Wtedy wkraczamy my.

Możesz w całości powierzyć nam działania w Social Mediach czy przy kampaniach Google Ads, a odpowiednio dobierzemy kanały reklamowe, stosownie podzielimy budżety i stworzymy profile, które zaczną działać na korzyść Twojego biznesu, a reklama, którą dla Ciebie uruchomimy sprowadzi do Ciebie klientów, którzy będą gotowi zapełnić koszyk zakupowy.


Chcesz zadać dodatkowe pytania lub podjąłeś decyzję o działaniach na rzecz digitalizacji Twojego biznesu? Przejdź do zakładki kontakt i wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę kontaktu.